wtorek, 24 grudnia 2013

Dlaczego jesteś głupi, chory i biedny oraz jak stać się mądrym, zdrowym i bogatym - Randy Gage

Podstawowe pytanie: "dlaczego jesteś głupi, chory i biedny?"

Zastanawia Cię skąd pomysł na taki tytuł? Tak, wzbudził on sporo kontrowersji. Ale to przecież nie wydawca go wymyślił! Zatem jeszcze raz ponówmy pytanie:... "dlaczego jesteś głupi, chory i biedny?"

I teraz pewnie jeszcze sobie pomyślisz:

"Kto śmie zarzucać mi głupotę, biedę i chorobę? Głupi nie jestem. Może i mam parę kilo nadwagi, ale to jeszcze nie choroba! A bieda? Mam dom (i kredyt), mam superfurę (jeszcze 3 lata będę ją spłacać) i stać mnie na fajne wakacje raz w roku. Nie każdy może sobie na to pozwolić. Ja i żona dobrze zarabiamy. Nie jestem biedny. Biedni to są ci, co żebrzą pod monopolowym. Ja nie."

Czytając książkę Randy'ego – nawet nie spostrzeżesz się, że od początku pisze o Tobie. O wirusach myślowych, które infekują niemal każdego. Ile trzeba mieć przebiegłości, żeby je rozpoznać i przegonić z własnego umysłu. To wirusy, które przedkładają chwilową wygodę nad lepsze jutro. Te wirusy wplątują Cię w spiralę długów. To one zachęcają Cię do pozostania przed TV z batonikiem w ręku, zamiast pogrania z dziećmi w piłkę. I to wreszcie one sprowadzają na Ciebie wszelkie niebezpieczeństwa, nawet te, na które pozornie nie masz wpływu.

Jeśli:
1) wydaje Ci się, że ta książka nie jest dla Ciebie – to czym prędzej pobierz darmowy fragment i zmień to przekonanie;
2) myślisz, że jakiś łysy Randy nie może Cię niczego nauczyć – bądź przekorny i udowodnij sobie, że się SAM przekonasz na własnej skórze;
3) jesteś przekonany, że nie masz wpływu na niektóre sytuacje (utrata pracy, choroba, brak pieniędzy) – to zanim się na mnie obrazisz – przeczytaj tę książkę.

Czytaj więcej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Złoty Program Partnerski - Wydawnictwo Złote Myśli